دومین کنفرانس «بازیهای رایانهای؛ فرصتها و چالشها»
23 10 2016 00:00
کد خبر : 14450394
تعداد بازدید : 16
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: right;">بازی‌های رایانه‌ای، هنر هشتم دنیای امروز است که با بهره‌گیری از عناصر روانشناسی، جامعه‌شناسی، هنری و فنی، به‌عنوان یک رسانه-صنعت-هنر جایگاه خود را تثبیت کرده و در جایگاه رسانه‌ای مؤثر، فراگیر و استراتژیک و صنعتی ثروت‌آفرین و سودآور قرار گرفته است. در کنار بازی‌های سرگرم‌کننده، بازی‌های جدی (Serious Games) در درمان، آموزش، تبلیغات و فرهنگ‌سازی جایگاه ویژه‌ای یافته‌اند و با اقبال فزاینده‌ای مواجه شده‌اند. از سوی دیگر، فراگیر شدن دور از انتظار بازی‌های رایانه‌ای در سال‌های اخیر، اذهان پژوهشگران حوزه‌ی فرهنگ، اجتماع و سلامت را متوجه آسیب‌های بالقوه‌ی این پدیده‌ی نوین دنیای فناوری اطلاعات نموده است که باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد.</div>
<div style="text-align: right;">در پی برگزاری موفق اولین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در بهمن ۱۳۹۴ که با مشارکت بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای در دانشگاه اصفهان برگزار شد، نیاز کشور به تقویت پژوهش در حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای و اتخاذ رویکردی علمی در بررسی بازی‌های رایانه‌ای از دیدگاه‌های فنی، هنری، تجاری، فرهنگی، دینی، اخلاقی، آموزشی، روانشناسی، جامعه‌شناسی و نیز سلامت بیش از پیش نمایان شد. دانشگاه اصفهان در راستای رسالت خود در تقویت زیرساخت‌های پژوهش، آموزش و کارآفرینی در حوزه‌ی فناوری‌های نوین، <a href="http://uicvgame.ir/"><strong>«مرکز تخصصی بازی‌های رایانه‌ای»</strong></a> و دبیرخانه‌ی دائم کنفرانس «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» را راه‌اندازی نمود و به حول و قوّه‌ی الهی با مشارکت بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای، دومین دوره‌ی این کنفرانس را در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ برگزار خواهد نمود. هدف اصلی این کنفرانس، فراهم آوردن فرصتی برای هم‌اندیشی و ارتقاء همکاری میان متخصصان حوزه‌های مختلف مرتبط با بازی‌های رایانه‌ای و سامان‌دهی پژوهش‌های بین‌رشته‌ای در این حوزه است. نگاه ویژه این دوره کنفرانس به <strong>بازیهای جدّی (کاربردها، رویکردها و افق پیش رو)</strong> خواهد بود. </div>
</div>
<p style="text-align: right;">کمیته‌ی برگزاری کنفرانس از عموم پژوهشگران، دانشگاهيان، فعّالان فرهنگی، متخصصین صنعت بازی‌سازی، دست‌اندرکاران صنایع، مدیران و کارشناسان نهادهای اجتماعی و ديگر صاحبنظران علاقه‌مند به حوزه‌ی بازی‌های رایانه‌ای دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور فعال خود از طريق ارائه مقاله و شركت در کنفرانس، ما را در </p>
<p style="text-align: right;">تحقق اهداف آن یاری نمايند.</p>
<p style="margin: 0px 0px 11px;" dir="RTL">تاريخ برگزاری کنفرانس:</p>
<p style="margin: 0px 0px 11px;" dir="RTL"><strong> ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۳۹۵</strong></p>
<p style="margin: 0px 0px 11px;" dir="RTL">آخرين مهلت ارسال اصل مقالات:</p>
<p style="margin: 0px 0px 11px;" dir="RTL"><strong> ۱</strong><strong style="font-size: 16px;">۵</strong><strong> آذر</strong><strong> </strong><strong>۱۳۹۵</strong> </p>
<p style="margin: 0px 0px 11px;" dir="RTL">آخرين مهلت ثبت نام در کنفرانس:</p>
<p><strong> ۱۰ بهمن ۱۳۹۵</strong><br />
<br />
</p>
<p style="text-align: right;">
<div>آدرس پستی: اصفهان- خیابان هزار جریب- دانشگاه اصفهان - مرکز کارآفرینی - طبقه همکف - مرکز تخصصی بازیهای رایانه ای دانشگاه اصفهان - کدپستی ۸۱۷۴۶۷۳۴۴۱</div>
<div><br />
تلفکس: ۳۷۹۳۲۱۲۷-۰۳۱<br />
دسترسی سریع: ۴۰۷ ۷۵۰۰ ۰۹۱۳<br />
<span style="text-decoration: line-through;"></span> <strong><br />
</strong>پاسخگویی: ساعت ۹ تا ۱۳ شنبه تا چهارشنبه</div>
<div><span style="text-decoration: line-through;"></span> <br />
پست الکترونیکی: <strong> </strong><strong>cgco2017@res.ui.ac.ir</strong> </p>
<p style="text-align: justify; unicode-bidi: embed; direction: rtl; display: inline !important;" dir="RTL"> </p>
<p> </p>
<p style="text-align: justify; unicode-bidi: embed; direction: rtl; display: inline !important;" dir="RTL"> </p>
<p> <strong></strong><strong><br />
<br />
</strong>کانال تلگرام: <a href="http://telegram.me/cgco2017"></a></div>
</p>
<p style="text-align: right;"><a href="http://cgco2017.ui.ac.ir/fa/#">لینک وب سایت کنفرانس </a></p>