مراحل انجام حذف اضطراری
سئوال:
مراحل انجام حذف اضطراری چیست؟
پاسخ:
1. دانشجو از طریق سامانه گلستان (در قسمت ثبت نام - حذف اضطراری) درخواست حذف اضطراری را ثبت می نماید.
2. کارشناس آموزش رشته پس از کنترل های لازم ( عملی نبودن درس، موافقت استاد درس)در قسمت ثبتنام - تایید مجوز حذف اضطراری - وضعیت تایید: استاد راهنما، گروه آموزشی، دانشکده، تایید می نماید.
3. در پایان کارشناس مسئول دانشکده ارائه دهنده درس نیز در قسمت ثبت نام - تایید مجوز حذف اضطراری - وضعیت تایید: تایید نهایی را انجام می دهد.
تذکر: حذف اضطراری دروس عمومی توسط کارشناسان آموزش دانشکده های ارائه دهنده ( دانشکده های الهیات و ادبیات) انجام می شود.